Пошук по блогу

суботу, 1 липня 2017 р.

Продовження завдання ОЕ ЧІПБОРД і натхнення від Запрошеного дизайнера Natali.

Привіт!)
З Вами  Natali )
Я дуже рада потрапити до числа запрошений дизайнерів блогу ROSA TALENT. Так приємно було творити з новими матеріалами, адже раніше я була знайома лише з холстами а тепер оцінила ще і папір, трафарети, чіпборд і ще інші штучки.
Своєю роботою я хочу надихнути Вас на яскраве літо!


Я створила рамочку на фото з ажурним, багатошаровим і квітковим віночком навколо.
Завдяки холсту, що має круглу форму та рамку мені не довелось вирізати кола з картону. Тим більше, що краще і рівніше, ніж у виробника у мене не вийде=)
В багатошарову композицію ідеально вписались чіпборди, які я покрила золотою акриловою фарбою.

Також в композиції є акценти бісеру і мікробісеру.
Бажаю, щоб ваше літо і ваші роботи були яскравими на кольори та емоції!

Використані товари

Ми вирішили продовжити чіпбордове завдання і що чекаємо на ваші роботи з ОЕ ЧІПБОРД до 15.07.17. Бажаємо вам натхнення.

Немає коментарів:

Дописати коментар