Пошук по блогу

суботу, 28 жовтня 2017 р.

Скринька "Меланхолія". Натхнення від Інни Луппи

Вітаю! 
Мабуть, тому що осінь, мабуть, тому що дощить, що опада лист, холоднішає, народилася в мене скринька під назвою 

"Меланхолія".


Матові акрилові фарби для декору з нової колекції від ROSA TALENT чудово вкривають поверхню та не потребують додаткового змішування, адже нараховують достатню кількість (15!) кольорів. І це на додачу до 26 основних кольорів, 11 перламутрових та 6 металік! 
"Шоколадний" - ззовні, та "блакитний кантрі" - всередині. Контрасне поєднання!

Однокомпонентний кракелюрний лак від ROSA TALENT є тим кракелюром, який виходить завжди і у всіх.  Легкий у використанні, він дає пречудові тріщини, виразні та декоративні.
Цього разу я наносила фарбу на повністю висохший кракелюр за допомогою пензля. Шар фарби був чималий. Результат - чудові тріщини.
На кришку скриньки додала набризк двома кольорами: "Шоколадмим" та "Блакитним кантрі".


А взагалі, я люблю осінь. Вона така різнобарвна, така надихаюча! Закликає творити!
А Вас, любі гості нашого блогу, я запрошую до участі у жовтневому завданні.
Його головна тема - кракелюр.

З Вами була я, Інна Луппа.
До нових зустрічей!


Немає коментарів:

Дописати коментар