Пошук по блогу

понеділок, 30 жовтня 2017 р.

Тревелбук - хроніки подорожей. Натхнення від Ліна Bolinka.

Привіт!
З вами Ліна Bolinka і в мене до вас питання: 
Ви любите подорожувати? Я - так! Хоча, на жаль, не часто випадає нагода) Але мріяти і планувати ніхто не відміняв)))
Тож сьогодні я хочу показати вам тревелбук, який створила з нашої крутої колекції "Make your journey". Сворюючи цей тревелбук я насолоджувалась дизайнами та поєднанням кольорів колекції. Працювати було неймовірно легко, адже всі елементи колекції дуже пасували один одному: і сам папір, і чіпборди, і висічки та трафарети. Хочу також відмітити, що дана колекція дуже багата вибором декору.

Отже, тепер запрошую глянути сам тревелбук:











Тревелбук готовий, тепер лишилось запланувати подорож і гайда в дорогу!
Надіюсь він вам сподобався та надихнув)
А я бажаю всім гарних, вдалих та незабутніх подорожей!

З вами була Ліна Bolinka





Немає коментарів:

Дописати коментар