Пошук по блогу

середу, 22 листопада 2017 р.

Блог-хоп ROSA TALENT та LESIA ZGHARDA "Атмосфера свята".

Вітаємо вас, наші любі читачі та гості блогу!
Сьогодні наша творча команда LESIA ZGHARDA спільно з командою дизайнерів ROSA TALENT запрошує вас до участі у нашому святковому блог-хопі! Так-так, ми готові надихати, сворювати святковий настрій і дарувати подарунки!

Наші дизайнери, як маленькі казкові ельфи, працювали у чарівній святковій майстерні і створили для вас надзичайно надихаючі роботи. А все тому, що ми хочемо, щоб цей блог-хоп був особливо казковим напередодні зимових свят!
У кожному пості дизайнера ви знайдете рецепт Атмосфери свята. Наші дизайнери відкриють свої ельфійські секретики, поділяться святковим настроєм і звичайно покажуть куди ж завело цього разу їх натхнення.
А головні чарівники цієї святкової атмосфери - виробники LESIA ZGHARDA та ROSA TALENT вже підготували для вас мегаподарунки, які чекають найактивніших учасників нашого блог-хопу! Цікаво? Читайте далі!
Серед найактивніших учасників, які виконають всі умови нашого блог-хопу (умови блог-хопу в кінці цього посту) і відкриють нам свою Атмосферу свята будуть розіграні ЧОТИРИ сертифікати номіналом 200 грн. кожен від ТМ LESIA ZGHARDA та ROSA TALENT!

Вітаю Вас,любі мої, на цьому  атмосферному та чудесному святі.Для нашого проекту я підготувала невеличкий альтер об"єкт родом з дитинства.
Чому саме з дитинства?А тому що коли я була маленька,в мене під Різдв"яною ялинкою стояв не тільки Дід Мороз зі Снігуркою,а ще й будиночок,який зробив мій дідусь своїми руками.Пам"ятаю він був блакитним коліром з ліхтариками та написом "З новим роком",а всередині,коли заглядаєшь у віконце, з листівки були вирізані такі малесенькі та хорошенькі звірята-зайченя та білочка.Цей будинок був для мене такою казкою.Нажаль,він не зберігся,але спогади про нього в мене залишилися і я вирішила,чому б не повторити такий будиночок зараз.Вийшов він у мене у класичному стилі нового року-червоний та зелений з ліхтариками та об"ємними елементами.Ось така в мене атмосфера,а що скажуть інші?)))

  Чому ми так чекаємо свята? Через подарунки? Ні! Через час проведений дома з сім*єю! І ці сімейні традиції і створюють гарний настрій, чарівну атмосферу та тремтливе очікування свята! Такі традиції впроваджуємо   ми самі... і так приємно, коли діти вже знають, що ми будемо робити і що наші прекрасні спогади кожного року поповнюються. 
Одна з наших святкових традицій - створення ялинкових іграшок власноруч з дітками, сьогодні я поділюсь нею з вами ;).


Новорічні та Різдвяні свята для мене самі чарівніші! Це пора коли стаються дива, це час хорошого настрою, теплих посмішок... Ці свята також не обходяться без ялиночки, яка є утіхою і для дітей і для дорослих) Кожного року ми з дітьми прикрашаємо це деревце, купуємо нові іграшки, а також робимо їх самі. І від цього неймовірно тепло та затишно на душі, коли спостерігаєш дитячу завзятість, радість від процесу. А на Різдво та Новий рік під ялинкою на всіх чекають подарунки!



Привіт-привіт усім новорічним стрибунцям по блогах! Для нашого Блог-Хопу одна з робіт у мене сьогодні - новорічні прикраси на ялинку у вигляді сердець. Адже новорічні свята найтепліші та рідніші)
А допомогали мені наші новинки - новорічна колекція скрап-паперу (уся інформація в лінках) та надзвичайний та дуже потрібний штампик від ТМ Lesia Zgharda: "Гілка сосни".



Привіт, привіт!
Ну що, ви готові до веселощів зі смаколиками?!
Для нашого цікавого блог-хопу я створила таку новорічну, трошки засніжену листівочку. Тут я добряче наштампувалась, порозмальовувала та навирізалась, тому що майже весь декор - це відштамповочки. А фоновий папір та чіпборд - з нашої такої затишної та святкової новорічної колекції)




Адріана
Привіт друзі. 
Папір просто неймовірний і я планую зробити з нього альбомчик. А для того аби набратися наснаги я зробила листівку-шейкер. 

Як взяти участь у нашому блог хопі?
-Підпишіться на блог / інстаграм / фейсбук LESIA ZGHARDA та блог ROSA TALENT
-Зайдіть в гості до кожного дизайнера зі списку по ланцюжку і поділіться вашим рецептом Атмосфери свята (тобто залишіть коментарі у кожного дизайнера в пості з блог-хопом і у головних постах виробників, загалом 14 коментарів)
-Розмістіть інформацію про блог-хоп у своєму блозі/соцмережах будь-яким зручним для вас способом (банер на панельці або окремий пост з активним посиланням на це повідомлення)
-Запишіться в inlinkz у блозі LESIA ZGHARDA або в блозі ROSA TALENT
-У вас є час залишити коментарі і записатись у inlinkz до 30 листопада 2017 року включно
-Серед усіх учасників, що виконали умови блог-хопу, будуть розіграні 4 сертифікати номіналом 200грн від торгових марок LESIA ZGHARDA та ROSA TALENT!

1.Блог ROSA               ви тут    
2.Марина Картавенко         вам сюди
3.Чунис Евгенія             
4.Екатерина Олейник       
5.Адріана Фешак
6.Олександр Азаров
7.Анастасія Любарська
8.Наташа Назарук
9.Катерина Осеньова
10.Христя Полева
11.Анастасія Тисевич
12.Олена Бірючева
13.Ліна Бобко
14.Блог LESIA ZGHARDA

22 коментарі:

  1. Чудова гра!!! А які казкові роботи у дівчат.
    Свята ми завжди чекаємо з нетерпінням.
    В мене від недавнього часу час перед новим роком то особливий час тому що саме в цей час народилася моя донечка))))
    Дякую дівчата за атмосферу свята. Адже у дорослому життя так легко забути про такі важливі свята)))

    ВідповістиВидалити
  2. Очень интересная идея))) Для меня атмосфера праздника - это подготовка к нему! Я уже занялась новогодними работами, подарками, украшениями, поэтому праздник у нас дома уже начался))))

    ВідповістиВидалити
  3. Цікавенька ідея!=) Для мене атмосфера свята - це мандаринки та ялинка!=)))))

    ВідповістиВидалити
  4. Потрясающе! Спасибо дизайнерам, за вдохновение! Анастасия, ваши сердца меня покорили!!! Великолепно, утно и очень атмосферно!
    Для меня праздник, когда мои любимки рядом, все здоровые и счастливые. Вкусняшки и подарочки прилагаются ))

    ВідповістиВидалити
  5. Не могу открыть блог Наташи Назарчук. пишет "сервер не найден". Подскажите, как быть ?

    ВідповістиВидалити
  6. Вы молодцы! Сделали такой мега-блог-хоп! Было интересно смотреть на все работы, они замечательные, тёплые и душевные!

    ВідповістиВидалити
  7. Ух ти! З задоволеннням прийму участь!
    Святкові роботи вийшли!

    ВідповістиВидалити
  8. Які чудові роботи! Дякую, дизайнерам за натхнення!!!

    ВідповістиВидалити
  9. Люблю я запах нового года :)))
    ***
    Зимний вечер, сидим у камина,
    За окошком плохая погода,
    Приближение нового года
    выдает аромат апельсина! :))))

    ВідповістиВидалити
  10. РОботи у дизайнерів дуже затишні й гарні! Одна одної цікавіші. Вдячна за блог-хоп, пішла стрибати! :)

    ВідповістиВидалити
  11. Чудові роботи - затишні, милі, саме такі створюють справжню святкову атмосферу. Особливо "зачепила" робота Каті Осеньової - така чарівна хатинка, аж самій захотілось зробити подібну і подарувати в дитсадочок моєї донечки)

    ВідповістиВидалити
  12. Очаровательно! Многое взяла на заметку) спасибо.

    ВідповістиВидалити
  13. Девочки, шикарные работы! Спасибо за вдохновение!

    ВідповістиВидалити
  14. Было очень приятно открыть для себя новый интересный блог)

    ВідповістиВидалити
  15. Атмосферний блог хоп і дуууже атмосферні роботи!!!! Справжнє відчуття свята!дякую за натхнення!!!

    ВідповістиВидалити
  16. Святковий та яскравий блог-хоп! Дякую за натхнення, роботи чудові!

    ВідповістиВидалити
  17. Замечательный блогхоп - столько позитива, красоты и вдохновения - спасибо!!!

    ВідповістиВидалити
  18. Невероятно-красивые ,вдохновляющие работы! Сколько красоты !!! Спасибо за атмосферу приближающегося праздника!

    ВідповістиВидалити
  19. Дякую за гарний настрій та чудові ідеї як підготуватися до свят.

    ВідповістиВидалити
  20. Спасибо за чудесную возможность вдохновиться прекрасными работами! Очень стильно и гармонично все сложилось :) Стильное сочетание бумаги и штампов! И вдохновения, конечно!

    ВідповістиВидалити